3 Mayıs 2012 Perşembe

HAYIRLI OLSUNNNN

Ben geldimmmmm=)
Ofise girdiğimde de aynı cümle vardı dilimde.Süprizzz ben geldimmm=)
Geçen hafta eşimin yeni ofisine hayırlı olsuna gittim.Tabi haberi yok.Gelirim demiştim ama ne zaman nasıl detay yok.Kaptım hayırlı olsun pastamı çıkıverdim karşısına.
Çok şaşırdı ve mutlu oldu=)
Afiyetle yedik pastamızı ilettik iyi dileklerimizi=)
Rabbim hayırlı kazançlar versin güzel güzel projelere imza atarsın inşallah dedik geldik.
Bu da sizinle paylaştığım ilk kombin olarak geçti kayıtlara=)



Fotoğrafın orijinal halindeki pastaya bakışımın inanın koyduğum yüzden fazlası vardı eksiği yoktu=)




Ofisteki bilgisayarları karıştırırken=)


Bugünlük bu kadar.Şahane bir konuğum var yine istanbula gelen.Onunla buluşmaya gidiyorum.Ayrıntılar bi daha ki posta inşallah.


Hiç yorum yok: