26 Nisan 2012 Perşembe

HEDİYELER...

Merhabaaa..
Nasıl gidiyor hayat?Benim her yazımda bahsettiğim gibi koşturmacalı geçiyor.Bir türlü bloguma gereken ve istediğim özeni gösteremedim.Bunun için üzgünüm.Ama en kısa zamanda burayıda yoluna koyacağıma inanıyorum inşallah=)
Annenimi 10 günlük kısa bir tatile gönderdikten sonra pazartesi günü ona kavuşmak çok güzeldi.Havalimanında onu her karşıladığımda aynı mutluluğu yaşıyorum.Ayrılık zor olsa da kavuşmak bambaşka bir duygu...
Eve gelip valizini açıp bir bir hediyelerimizi çıkartınca mutluluğumun 2 katına çıktığını itiraf etmem gerek=)Hediye almayı ve vermeyi çok seviyorum napiim=)

Görür görmez vurulduğum ve yemeye kıyamadığım çikolatalarımmm...



Annemle babamın özenle seçtikleri ve hepsini takmak için sabırsızlandığım eşarplarımmmm




Parfümler biraz sipariş=) sayılabilir ama olsun.Anneciğimin eşime ve bana aldığı parfümler=)
Ve çocukluğum boyunca kardeşlerimle bayılarak yediğimiz ananaslarımızz...
Çaylarımız ve bi kaç küçük hediyelerimiz daha var ama bunlar en beğendiklerim olduğu için sizinle paylaşmak istedim.
Şimdilik bu kadar.
Sevgiyle kalın.
Arayı açmamaya çalışacağım=)

Hiç yorum yok: