5 Nisan 2012 Perşembe

MUTLULUK...=)

 Merhabalarr herkesee=)
Son yazımda mihrimah sultan camisine gideceğimden bahsetmiştim.Ne yazık ki gidemedim.Anladım ki birşeyi fazla istememek gerekmiş.İnşallah demeyi ihmal etmemek gerekmiş...Neyse bende dersimi aldım diyelim.Kısmetse bi daha ki 21 marta inşallah.=)
Son günlerde oldukça yoğunum.Malum pazar günü ygs vardı.Dilerim giren herkes güzel sonuçlar alıp istediği bölümlere yerleşir.Kötü geçenler üzülmesin lys de düzeltir inşallah.
Gelelim benim bu hafta gündemim de olanlara.Ben üniversiteyi bursada okudum ve haziran ayında mezun oldum.Hazırlıktan okul bitene kadar dolu dolu 5 yıl geçirdiğimiz canm arkadaşım kübram yarın bize geliyor ve haftasonunu bizimle geçirecek.Çook heyecanlıyım.1haftadır onun telaşındayım neredeyse.Cumartesi günü de teyzemin ikizlerinin doğum günü=)Yani benim minik kuzenlerimin.Onlara süpriz yapma çalışmaları da eklenince bloga pek zaman kalmadı.Ama pazartesi dolu dolu postlarla burda olacağım inşallah=)))                  
Bunlarda tahinli mis kurabiyelerim=) 
 Ağzımız tatlansın=))))








2 yorum:

Berna Beriyin dedi ki...

merhabalar kurabiyeler çok leziz görünüyo :) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

duygu-ca dedi ki...

Teşekkür ederim=)