30 Haziran 2012 Cumartesi

İŞTE ŞÜŞÜTOWN=)


Herkese selamlarrrr...
Bu aralar blogumla daha yakından ilgileniyorum bilmem dikkatinizi çekti mi=)
Evet en son şüşütown'a gittiğimi söylemiştim sizi de davet etmiştim.
Gittim gördüm bayıldım.Markasını kuralı daha 1 yıl olmamasına rağmen nasıl bu kadar tanındığını ve sevildiğini anladım.
Markanın ve blogun sahibesi şüheda dünyalar tatlısı doğal sempatik içten...
Anlatmakla bitiremem yani.
Herkesle tek tek ilgilendi çok heyecanlıydı çok hazırlanmıştı çok koşturdu ama hepsine değmişti bence.Samimi ve içten bir buluşmaydı=)
Şimdi sizi o güne götürüyorum=)





Konuşma yaptı=)





elleriyle bize kurabiyelerde yapmış=)





Bir de herkes için bu minik paketleri hazırlamış çok tatlılardı.
İçinde neler mi var?





Kendi üretimi olan çok şık bir yaka=)




Şeker hamurundan çok sevimli kurabiyeler(hediye gönderilmişti)









Ve indirim çeki=)


    


Bir de numaralar dağıtıp çekiliş yaptı.Lakin burda paylaşamadığım üzre bana çıkmadı=)Olsun sohbetin ve ortamın sıcaklığı herşeye değerdi=)




Ben buralardayım sizde buralarda olun yeni postlarla kombinlerle ve fotoğraf çekimlerimle karşınızdayım inşallah=)






Hiç yorum yok: