9 Temmuz 2012 Pazartesi

ORTAKÖY VE KÜNEFİS


Yine bir pazarteside yazmak kısmet oldu.Birbirinden güzel postlar tatil kıyafet kombinleri sırada bekliyor.Gelin görün ki 1haftadır internetim yoktu.Yoksa blogumu hiç unutmadım.Telefondan sık sık kontrol ettim ama post yazmayı denemedim=)
Çok şükür ki tüm engelleri atlatıp buraya kavuştum=)
Sizler nasılsınız?Ramazana az bir süre kaldı.Çok heyecanlıyım.Yılın en güzel en bereketli en misafirperver ve en huzurlu ayı=)
Rabbim nice ramazanlara kavuştursun bizi ailemiz ve sevdiklerimizle birlikte.Ve bu mübarek ayın hakkını verebilmeyi nasip etsin inşallah=)(amin)

Geçtiğimiz haftalarla annemlerle şöyle bi ortaköye gidelim kumpirin tadına boğazın havasına doyalım dedik=)
İyi ki gitmişiz.Çok güzel geçti güneşli bir boğaz karşıladı bizi.
Ortaköy sokaklarında takıcıları gezdik dolaştık taktık takıştırdık=)





Kız kardeşim beğendiklerini denerken...






            Ortaköyde iki kardeş objektiflere gülümserken=)



Kumpirimizi yiyip karnımızı doyurunca tatlı arayışına girdik.
Eşimle sık sık gittiğimiz ailemle sizinle hatta herkesle paylaşıp bu şahane lezzete herkesin doymasını istediğim bi yere götürmeye karar verdik annemleri.KÜNEFİS.
Künefenin bence bir numaralı adresi.





Ne zamandır sizinle paylaşmak istiyordum lakin mekana her ayak bastığımda aklımdayken blog için fotoğraf çekmek , künefe önüme geldiğinde tabağı yarılayana kadar aklıma gelmiyor fotoğraf çekmek=)Sonrasında da çok geç oluyor.







        Aslında yine böyle oldu ama bu sefer yarımda olsa paylaşmaya karar verdim=)























Mekan beşiktaş'da.Ramazanda yaklaşmışken akşam gitmek için harika bir öneri inanın bana=)


  
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın inşallah=)
Sevgiyle sağlıkla mutlulukla kalın tabi bir de takipte kalın=)

2 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba,
ben geldim...
sizi izlemeye aldım...
oooh kumpirler yenilmiş...
künefise gidilmiş...
bizi hiç çağıran yok :((,afiyet olsun canım...
künefisi hiç duymamıştım...
mutlaka gidicem...
teşekkürler...

sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...

duygu-ca dedi ki...

merhabaaaa hoşgeldin sefalar getirdin=)bencede mutlaka gitmelisin.sevgiler=)