12 Temmuz 2012 Perşembe

TATİL GÜNCESİ 2



Merhabalarrrr nasılsınızzz??
Başlıktan anlaşılacağı üzre sözümü yerine getiriyorum ve tatil kombinlerimi paylaşmaya devam ediyorum =)
Bu arada havalar pek sıcak olduğundan ve fazla kalmayacağımdan hoşbeşi pek uzatmadan doğrudan konuya girdim umarım bi sakıncası yoktur=)



Aslında tatilde kahvaltı ve öğle yemeğinde mümkün olduğunca rahat ve salaş giyinerek tatilin tadını doyasıya çıkartıyorum=) Lakin akşam olunca hazırlınıyorum giyiniyorum ve eşimle akşam yemeğinin tadını çıkartıyorduk=)




Yemeğe inince unuturum diye asansör beklerken çekiyorduk genelde blog fotoğraflarını=)




Bu da akşam yemeğinden iştah açan şahane görüntülerden biri...




Bu ağacı pek sevdik=)





Veda fotoğrafım=)


Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin
Mutlu kalın sevgiyle kalın ve takipte kalın=)

4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba tatlım...
harika görünüyorsun...
tam yaz renkleri üzerinde...
kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

çok hoş görünüyosun güzel bir kombin olmuş :) özellikle renklere bayıldım canım :)

Adsız dedi ki...

beyaz etekle yerlere oturma kızz :)
yer çeker hasta olursun mazallah :)
birde yazık kirlenir o güzelim etek..
ne çok yakışmış ne cici olmuş
39-40-41 kere maşşalllaahh ;)

duygu-ca dedi ki...

yorum yapan ellerinize sağlık geç de olsa geri dönüş yaptım bloguma=) iltifatlarınız için sonsuz teşekkürler=)) gurme şirine, moda sare, cicileydi =))